مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی ، اطلاعات ورودی شما به هیچ وجه در اختیار عموم قرار نخواهد گرفت.
به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و پاسخ گویی بهتر به شما، شرکت گاز استان تهران اقدام به راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان نموده است. در این سامانه به هر یک از درخواست کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلاین پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است دراین سامانه به صورت آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد نمودن ایمیل و یا شماره تلفن همراه معتبر الزامی می باشد. در صورت وارد نمودن شماره تلفن همراه معتبر، کد رهگیری از طریق پیامک نیز برای شما ارسال و پیگیری از طریق شماره تلفن همراه و کد رهگیری نیز امکانپذیر می گردد.




دانلود مستقیم نسخه اندروید