به مرکز ارتباط با مشتریان شرکت گاز استان تهران خوش آمدید.

به منظور ساده سازی فرآیند رسیدگی به درخواست ها و شکایات و پاسخ گویی بهتر به شما، شرکت گاز استان تهران اقدام به راه اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان نموده است. در این سامانه به هر یک از درخواست کد رهگیری منحصر بفردی اختصاص داده می شود که با استفاده از آن می توانید فرآیند پاسخگویی به درخواست ها یا شکایات را به صورت آنلاین پیگیری نمایید. برای راحتی شما تاریخچه درخواست ها و شکایاتی که توسط شما ثبت شده است دراین سامانه به صورت آنلاین نگهداری می شود. برای دسترسی به تاریخچه فعالیت ها و پیگیری درخواست های ثبت شده در سیستم وارد نمودن ایمیل معتبر الزامی می باشد.  در صورت وارد نمودن شماره تلفن همراه معتبر، کد رهگیری از طریق پیامک نیز برای شما ارسال و پیگیری از طریق شماره تلفن همراه و کد رهگیری نیز امکانپذیر می گردد.

ثبت درخواست جدید

لطفا در ثبت درخواست ها تا آنجا که ممکن است جزئیات لازم را ارائه نمایید تا ما به بهترین نحو بتوانیم پاسخگوی شما باشیم. برای بروز رسانی درخواست هایی که پیش از این در سیستم ثبت نموده اید از طریق فرم ورود، وارد شوید.

ثبت درخواست جدید

پیگیری وضعیت درخواست ها

ما تاریخچۀ تمام درخواست های پشتیبانی فعلی و گذشته شما را به همراه پاسخ های آنها به طور کامل نگهداری می کنیم.

پیگیری وضعیت درخواست ها


لطفا قبل از ایجاد درخواست جدید پرسش و پاسخهای متداول را مرور کنید

لطفا شکیبا باشید!

لطفا شکیبا باشید... این کار چند ثانیه ای طول می کشد!